Magazine “Anthropologically Speaking” English version

On December the 4th 2011 i-Bones celebrated its 5th birthday, and for this special occasion the staff decided to create a magazine where to collect the most meaningful experiences shared – thanks to Bones – by its users during this years of laughter, love, friendship and, sometimes, pain too.
The outcome (the Italian version of the magazine) met general approval, that’s why we thought to make it better and share it with Bones’ fans all over the world: if there’s something we’ve learned thanks to this amazing show, it’s that there are no boundaries when a common passion is shared.
We hope that you’ll like our magazine and we apologize for any translation mistake, but everyone who’s put an effort into this project is not a professional graphic designer, writer or translator, we’re just fans who wanted to share our own passion for Bones with you all.
And what better day to spread the love than Valentine’s day?

We hope you’ll enjoy what you’ll read and please, let us know what you think about it.

i-Bones Staff

Anthropologically Speaking English version

Il 4 dicembre 2011 i-Bones ha festeggiato il suo quinto anno di vita e per l’occasione il suo staff si è imbarcato nell’impresa di creare un magazine che raccogliesse le esperienze più significative dei nostri utenti in questi anni di risate, amore, amicizia… ed a volte anche sofferenza (!) condivise grazie a Bones.
Il prodotto che ne è scaturito ha ricevuto larghi consensi, ragion per cui abbiamo pensato di perfezionarlo e condividerlo con i fan di Bones in tutto il mondo, perché se c’è una cosa che abbiamo imparato grazie a questo show, è che davvero non esistono confini quando si ha una comune passione.
Speriamo che il risultato vi piaccia e ci scusiamo in anticipo se troverete degli errori di traduzione, ma tutte le persone che si sono cimentate in questa impresa non sono professionisti nel campo della grafica, della scrittura o della traduzione, ma semplici fan con il desiderio di condividere il proprio amore per Bones.
E quale giorno migliore per distribuirlo se non San Valentino?
Buona lettura e fateci sapere il vostro parere!

Lo staff di i-Bones

Flip the Magazine! “Anthropologically Speaking

2 Commenti

  1. Silvia P.

    Siete fantastiche!!!Bellissima idea, e giorno azzeccatissimo!! :-D

    Replica
  2. makd

    Brava!

    A great, great job – fun to read, well-written, and very interesting.

    Clearly a work of love as well as talent.

    Thanks for sharing ‘round the globe!

    Replica

Rispondi

%d blogger hanno fatto clic su Mi Piace per questo: